Update week 2

5 mei 2022 - Rome, Italië

Donderdag 5 mei 2022

Wij zijn inmiddels twee weken onderweg. Vandaag de laatste dag in Rome. De afgelopen week hebben wij vooral plaatsen bezocht zoals Pompeii, Napels en Rome. Heel veel gelopen en weinig gefietst. Pompeii en Rome zijn geweldig en Napels viel erg tegen. Het was een heerlijke afwisseling na een eerste week fietsen. Vanaf morgen gaan wij richting noorden op naar Toscana. De reacties op de blog zijn geweldig en wij genieten er echt van. Super van jullie die de moeite nemen om ons te volgen en bovendien ook nog een lieve of leuke reactie achterlaten. Vandaag ook de eerste regen na twee weken en de komende dagen wordt er nog meer regen verwacht. Na regen komt vast wel weer zonneschijn, maar in Italië weet je het nooit. Tot nu toe gaat het geweldig, al moeten wij af en toe ander vervoer inschakelen om het gebied niet te berijden is voor ons met zoveel bagage. Het eten is weinig variabel en bestaat voornamelijk uit pasta of Pizza. De laatste drie dagen hebben wij bij de Chinees gegeten en ook halen we regelmatig boodschappen bij de supermarkt en dat bevalt ook prima. De komende week zitten wij weer dagelijks op de fiets en rijden gemiddeld 50 kilometer per dag. Volgende week vrijdag hopen wij in Siena aan te komen. Slaapplaatsen die wij aandoen zijn nog altijd prima en redelijk geprijsd maar dat zou de komende weken wellicht wat duurder kunnen worden. Wij houden de moed er in en wij hopen jullie ook met jullie fraaie reacties.

1. Joke:
    5 mei 2022
    Hopelijk krijgen jullie niet zoveel regen als wij hier in Spanje.
    Moge de fietspaden beter berijdbaar worden.
    Heel veel sterkte en plezier.
    De verhalen zijn fantastisch😂🤗
  2. Julia:
    6 mei 2022
    Suk6 mannen dat de weergoden voor jullie mee zitten,fijne tocht van daag.
    Julia
  3. Ilonka:
    6 mei 2022
    Succes en het is super leuk om jullie verhalen te lezen!!
  4. Bob Maaskant:
    6 mei 2022
    Het zijn hele mooie verhalen als ik het lees ben ik ook een klein beetje op vakantie. Zet hem op Peter en Eldert