Training

28 februari 2021 - Rhodos, Griekenland

Samen trainen kan nog niet maar wel tegelijk op afstand. Voor Eldert betekent dat trainen in Nederland en voor mij uiteraard op Rhodos. Ideaal is het niet, maar het is wel noodzakelijk om straks goed getraind aan het grote avontuur te beginnen. Eldert heeft ook een personal trainer in de hand genomen ter ondersteuning van de niet fiets activiteiten. Sam is haar naam en Eldert is onder de indruk van haar enthousiasme en werkwijze, waarbij niets ontzien wordt. Een aantal videootjes heeft mij inmiddels ook bereikt en van tijd tot laat ik mij ontlokken om eens stevig aan de gang te gaan. Eerlijkheids getrouw moet ik zeggen mijn lichaam daardoor enigszins van slag raakt, omdat deze oefeningen een aantal spieren activeert, waarvan ik het bestaan niet kende. Tegelijkertijd vind ik het super dat Sam deze zware taak op zich neemt om deze twee oude mannen rij klaar te stomen voor het grote avontuur. De geplande vlucht van Eldert op 9 maart naar Rhodos is nog niet gecanceld, dus we hebben goede hoop dat Covid 19 dit keer geen spelbreker wordt, dat we samen kunnen trainen en dat wij een aantal belangrijke voorbereiding kunnen treffen. Naast het fietsen is er dan ook voldoende tijd om lekker te relaxen in het heerlijke voorjaarszonnetje dat doorgaans in maart Rhodos verwarmt. De individuele trainingen gaan ondertussen wel gewoon door en bijgaand een aantal foto's van deze activiteiten.