Corona.....

17 februari 2021 - Rhodos, Griekenland

Ter voorbereiding op het grote avontuur dat start op 1 juni 2021, wil je optimaal samen kunnen trainen. Voor de beste optie om te trainen gaat de voorkeur uit naar Rhodos boven Nederland. Door de gunstige ligging is het klimaat op Rhodos zeer aantrekkelijk en vooral ook in de winter. Er zijn ruimschoots mogelijkheden om lekker af te zien op de beklimmingen van de steile heuvels, maar ook om te stoempen tegen de vaak harde wind op het vlakke. Al met al ideale omstandigheden om er lekker te kunnen trainen. Door Corona was het voor Eldert met name de laatste periode vanaf november 2020 onmogelijk om deze kant op te komen, omdat alle vluchten werden gecanceld. Uiteraard kunnen we ook individueel trainen, maar het spreekt toch meer tot de verbeelding als we dat samen kunnen doen en daarbij zal er nog een aantal belangrijke zaken moeten worden voorbereid. Bovendien staat de fiets van Eldert ook al werkeloos hier en het is toch wel erg prettig, zo niet noodzakelijk, dat hij voorafgaand aan het grote avontuur enkele stevige ritten op die fiets heeft gemaakt. Zelfs een aantal nieuwe opties in maart is al gecanceld en nu is de hoop gevestigd op een KLM vlucht op 9 Maart van Amsterdam naar Athene en om vandaaruit door te reizen naar Rhodos. Deze vlucht is nog niet gecanceld, maar tegenwoordig is niets meer zeker met Corona en hoe is de situatie op 1 Juni als wij willen starten met dit geweldige avontuur. Allemaal onzekerheden waar wij geen invloed op hebben, maar hoop doet leven en in dit geval fietsen.