Tot slot

15 juli 2021 - Ialyssos, Griekenland

Donderdag, 15 juli 2021

Terug waar wij 44 dagen geleden zijn begonnen. De boottocht was lang en voor tienen lagen we al in bed. Het langwijlige geluid van de zware motoren heeft ons vroeg in slaap gesukkeld. Rond 5.00 uur, knock, knock, who is there. Wij zullen het nooit te weten komen, maar het is het teken dat Rhodos in zicht komt. Na ja zicht, het is nog donker maar twintig minuten later als de boot leeg geschut wordt is de zon net wakker. Om 6.30 uur zijn wij echt terug op Anixis nummer 8 in Ialyssos. Sleutel volgens afspraak onder de deurmat en eenmaal binnen wacht ons een heel mooie verrassing. Een welkom home slinger, lieve cadeautjes en allerlei heerlijke ingrediënten voor een heerlijk ontbijtje. Dank je wel Esther en Richard voor deze heel lieve verrassing. Eerst maar een bakkie en dan een plan voor de dag maken. Wassen, en niet veel later draait de wasmachine op 40 graden en 1200 toeren. Einde fiets avontuur van ruim zes weken en een evaluatie zal volgen, want het kan beter en dat heeft vooral met de bagage te maken, want dat gewicht moet naar beneden. Dit is dan voorlopig ook het laatste verhaal en bij deze bedank ik onze volgers, die de tijd hebben genomen om over onze schouders mee te kijken en uiteraard dank voor de lieve reacties. Vanavond sluiten wij dit bijzondere fiets avontuur af met het eten van de ontzettend gemiste Hollandse snacks. Dit hebben wij twee weken geleden al besloten, want deze behoefte was er af en toe wel, maar in de Peloponnesos... no way. Kroketten, nasischijven, patat, pindasaus en lekkere klodders mayonaise en pure cola om het weg te spoelen. Lekker smerig snacken en daarna uitbuiken met een strak droog wijntje voor mij en een echt biertje voor Eldert. Goed voor onze <one packs>, slecht voor de lijn, maar wel lekker............. Morgen gaan we lijnen.

1. Kim:
    15 juli 2021
    Welkom thuis! Was fijn jullie op de voet te volgen!! Bedankt voor de verhalen!
  2. Hes:
    15 juli 2021
    Welkom thuis mannen! Genoten van jullie avontuur!
  3. Mar:
    15 juli 2021
    Genoten van jullie verhalen!!!!
  4. Ad Maes:
    15 juli 2021
    Welkom thuis mannen van een geweldige fietstrip.
    Mooie verhalen en prachtige foto's.
    Als nu wel alles mee zit ben ik zaterdag avond ook bij mijn lief in Noorwegen.
    Groetjes Ad
  5. Mandy De Beer:
    Het was genieten! Alsof we erbij waren! Fijn thuis te zijn !! 🥰
  6. Elles:
    Welkom thuis😃
    Ik zal de dagelijkse verhalen missen.
    Bedankt dat ik mocht meegenieten 😘
  7. Annemarie Kracht:
    15 juli 2021
    Welkom thuis, bedankt voor de verhalen!
  8. Ilonka:
    15 juli 2021
    Welkom thuis en geniet van jullie vette hap, absoluut verdiend. Hopelijk tot snel?
  9. Brigitte De Haan:
    15 juli 2021
    Welcome Home! Bedankt voor de leuke verhalen.
  10. Ravian:
    15 juli 2021
    Het was echt fantastisch om mee te lezen, alsof ik er zelf bij was. Wat een presentatie hebben jullie geleverd. Daar moet op gedronken worden, proost heren!!
  11. T. W. M. Van Luijk:
    16 juli 2021
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. En Ja een prestatie was het zeker. Geniet van de snacks en er zien elkaar weer.