Gewijzigde plannen

15 maart 2021 - Rhodos, Griekenland

De reis naar Nederland op 1 juni 2021 gaat niet door. Door de aanhoudende Pandemie zijn er teveel onzekerheden ontstaan, waardoor wij besloten hebben de reis van Rhodos naar Den Haag een jaar op te schorten. Geen rit naar Nederland, maar als alternatief hebben wij gekozen voor een rondrit door de Peloponnesos. Voor dit avontuur trekken wij vijf tot maximaal zes weken uit over een totale afstand van ongeveer 1500 km. De Peloponnesos is het grootste schiereiland van Griekenland en ligt ten zuiden van het Griekse vasteland. Het is een bergachtig landschap met toppen tot meer dan 2000 meter. Plaatsen als Olympia, Sparta, Epidaurus, Mystras en Mycene spreken tot de verbeelding en gaan qua historie terug tot de oudheid. Een indrukwekkend schiereiland met heel veel bezienswaardigheden, pittoreske dorpjes en heerlijke badplaatsen. Uiteraard houd ik je op de hoogte met een hopelijk boeiend reisverslag van dit avontuur dat van start gaat op dinsdag 1 juni 2021.