Bijna

21 mei 2021 - Rhodos, Griekenland

Wordt toch wel spannend nu de datum van vertrek dichterbij komt. Toch nog enige onzekerheid ten aanzien van Corona, want Eldert is tijdens zijn verjaardag vergast op een Corona patiënt en een test zal moet uitwijzen of hij daadwerkelijk besmet is geraakt. Bij een positieve test zou dat negatief uitpakken, want dan wordt het vertrek een aantal dagen uitgesteld vanwege huisarrest. In dit geval zou negatief een meer positieve betekenis hebben. Ik ben onlangs gevaccineerd met het Johnson vaccine en Eldert zou op 26 mei zijn tweede vaccinatie krijgen. Ondanks alles gaan de voorbereidingen gewoon door en gelet op de beperkte opslagruimte op de fiets moet de bagage zorgvuldig worden afgewogen. Ik heb het voordeel dat mijn confectiemaat een slag kleiner is als dat van Eldert, zodat ik wellicht iets extra mee kan nemen en dan is dat voordeel ook weer teniet gedaan. Hoe dan ook langzaam maar zeker komt de dag van vertrek dichter en kijken wij uit naar dit fantastische avontuur.  Volg ons en kijk over de schouders mee van ons ouwetjes op deze ontdekkingstocht door de Griekse Peloponnesos.

1. T. W. M. Van Luijk:
    28 mei 2021
    Ik hoop dat het gaat lukken nu Griekenland weer een code heeft waardoor je niet meer naar Griekenland mag reizen.
  2. Peter:
    29 mei 2021
    De trip gaat gewoon door Theo. Hier is alles open en begint het toeristenseizoen langzaam op gang te komen.
  3. Brigitte De Haan:
    30 mei 2021
    Ga heerlijk genieten van deze trip samen met je maatje. Veel plezier!
  4. Peter:
    1 juni 2021