Op weg......

1 juni 2021 - Piraeus, Griekenland

Dinsdag. 1 juni 2021

Even voor half vier staan wij gepakt en gezakt voor het vertrek van, naar wij verwachten, een mooi fiets avontuur door de Peloponnesos. Kim en Bart zwaaien ons uit en niet veel later gaat het met de wind in de rug vlot naar de Port of Rhodes. Een rit van slechts 8 kilometer met onderweg de beklimming van Monte Smith. Een korte beklimming, waar wij doorgaans moeiteloos rap naar boven trappen, maar het extra gewicht van onze bagage zorgt er voor dat de top iets later dan gebruikelijk wordt bereikt. Het inchecken gaat zonder problemen en een fraai ogende receptioniste verwijst ons naar cabine no 8139 op de zevende verdieping. Een oude doch vriendelijke steward gaat ons voor naar een ruime vierpersoonshut voor twee personen, alwaar wij de nacht zullen doorbrengen. Klokslag 17.00 uur gaan de trossen los voor een overtocht van 15 uur en niet veel later gaat ons schuitje in volle vaart richting Piraeus. Voor 5 euroojes ben je de gehele boottocht voorzien van traag WI-FI, maar gelet op de leeftijd deze twee oude mannen, is het geen probleem als het allemaal wat trager gaat. We genieten nog even van een comfortabele fauteuil in de loungebar, want de komende 3 weken zal een fietszadel ons zitvlak beroeren.

1. Brigitte De Haan:
    Toppers!
  2. T. W. M. Van Luijk:
    1 juni 2021
    Fijn dat het gelukt is. Veel plezier oude mannen.
  3. Ravian:
    1 juni 2021
    Leuke foto's! Geniet ervan de komende weken.
  4. Anouk:
    1 juni 2021
    Het T-shirt doet bijna vermoeden dat het de veerboot van Holwerd naar Ameland is 😉. Een behouden vaart!
  5. Mandy De Beer:
    Jullie reis is eindelijk begonnen! 🚴🏽 👏
  6. Kim:
    2 juni 2021
    Hoe was jullie storm op zee??? 🌊🍀
  7. Kat:
    Have a safe trip! :D
  8. Dave:
    Leuk mannen😁

Succes!!!
  9. EllyK:
    2 juni 2021
    Leuk om jullie hier te volgen. Heel veel plezier en goede reis ❤
  10. Sandra en berry:
    5 juni 2021
    Geniet ervan mannen, mooi begin. Leuk de blog we gaan jullie volgen. Groetjes goede reis en tot gauw.🥰🥰