Verrassing………

19 juni 2022 - Den Haag, Nederland

Zondag, 19 Juni 2022

Vlaardingen / Den haag

Na de warmte van gisteren nu een heel andere dag met motregen en temperatuur dat niet hoger is dan 16 graden. Vreemd eigenlijk dat de warmste dag van de gehele reis in Nederland hebben gehad en tevens de koudste dag en dat in 1 weekend. Welkom in Nederland dus, maar wat is het een heel fraaie afsluiting van een bijzonder avontuur geworden. De laatste 23 kilometer naar Den Haag begint in de motregen en na een uur wordt het dan droog maar echt warm wordt het niet meer. Om 11.15 uur arriveren wij op de plaats waar deze reis eindigt. Een warm ontvangst met Anouk, Ravian, Kim, Bart en Dex die ons buiten opwachten. Uiteraard een gezellige napraat en een heerlijke uitgebreide lunch volgt daarna. Ik zie Dex voor het eerst weer na 9 maanden en wat een heerlijk mannetje. De verrassing is groot als wij iets gaan drinken, want daar is een aantal vrienden en familieleden dat ons komt begroeten en dan wordt het een heel bijzondere en vooral gezellige meeting. Het avontuur is super geweest en de ontvangst is geweldig. Veel respect voor dit bijzondere avontuur en de wijze waarop wij deze reis hebben volbracht. Wat kan ik verder vertellen behalve de dank uitspreken aan diegene die dit ontvangst voor ons hebben georganiseerd. Ik laat de foto’s spreken en geniet nog na van uiteraard een fantastische avontuur maar zeker ook van het bijzondere ontvangst van familie en kennissen. Het totaal aantal gefietste kilometers is uiteindelijk 2196. Wat een heerlijk avontuur en ook dank voor jullie leuke en lieve reacties en dat heeft ons gesterkt in de motivatie om dit avontuur te volbrengen. Het volgende avontuur …… geen idee maar als er weer iets komt zijn jullie weer van harte uitgenodigd om dat met ons te beleven.

1. Kim:
    19 juni 2022
    Met liefde! Tot van de week!❤️
  2. T. W. M. Van Luijk:
    19 juni 2022
    Welkom in Holland en nu eerst maar afkicken van de reis.
  3. Mandy:
    19 juni 2022
    Mooie dag vandaag! 💛 trots op jullie!
  4. Elles:
    19 juni 2022
    Wat een avontuur en prestatie!
    Ik heb genoten van de reisverhalen en foto’s.
    Nu kunnen jullie lekker relaxen en nagenieten van jullie grote fietsavontuur.
    🚴🏼‍♂️👍🏻😘
  5. José:
    Mooi…zo’n onverwacht feestje!
    En wat een mooie foto van Opa Beer en Dex! 😍
  6. Ravian:
    19 juni 2022
    Welkom in Nederland. De reis hebben we samen meegemaakt door het el-pe reisvlog. Geniet nog van de foto's en de bijzondere reis.
  7. Julia:
    19 juni 2022
    Trots op jullie kamers,ga nu maar een poosje van je kleinzoon genieten Peter.geniet van de tijd dat je in Nederland bent ,en bedankt voor alle mooie reisverhalen.
    DIKKE KNUFFELS OOK VOOR ELDERT
  8. Julia:
    19 juni 2022
    Top kanjers zijn jullie,nu lekker genieten van je kleinzoon.
    Bedankt voor de mooie reisverhalen en foto's.
    DIKKE KNUFELS OOK VOOR ELDERT,en geniet van de tijd dat je in Nederland bent
  9. Hes:
    19 juni 2022
    Wat was het even gezellig vanmiddag en wat heb ik genoten van jullie avontuur. Maar blij dat jullie heelhuids thuis zijn.
  10. Marianne Brouwers:
    19 juni 2022
    Gefeliciteerd allebei wat geweldig dat jullie dit hebben gedaan en gehaald. Geniet van jullie familie en vrienden . En bedankt dat ik jullie blog heb mogen volgen
  11. Brigitte De Haan:
    19 juni 2022
    Topprestatie en wat had ik er graag bij geweest om jullie te verwelkomen. Door Een weekend dansshows lukte dat helaas niet. Genoten van je verhalen en foto’s.
  12. Afsana:
    20 juni 2022
    🤲şükür ki artıq evdəsən və gözəl ailənin, dostlarının yanındasan. Nəvə ilə bol əyləncələr.
  13. Annemarie:
    20 juni 2022
    Diepe buiging, petje af voor wat jullie gepresteerd hebben! Ik heb genoten van je verhalen en de foto's!
  14. Frans Tichem:
    20 juni 2022
    Top, welkom in NL. Helaas waren we verhinderd zondag, maar we zien elkaar vast nog wel een keertje. Nu eerst herstellen en uitrusten neem ik aan en dan zeker weer snel terug naar……….
  15. Sandro:
    23 juni 2022
    Congratulations guys i wait for you in rhodes!